Comanda
telefonica

Vreti sa comandati
prin telefon?


Nimic mai simplu:
sunati la 021 209 45 12

(luni - vineri, intre 08:30-17:00)

3 modele de Regulament Intern scrise special
pentru firmele din HoReCa!

Aceste modele contin inclusiv prevederile obligatorii introduse de Legea 376/2022 privind distribuirea bacsisului catre salariati!

Stimate manager din sectorul HoReCa,

Puteti prezenta pe loc inspectorilor ITM Regulamentul Intern al firmei, adaptat specificului activitatii dvs.? Intrebarea este vitala, deoarece, in caz ca sunteti surprins nepregatit, riscati o amenda de pana la 10.000 de lei!
 
E-adevarat, legislatia in vigoare nu prevede explicit sanctiuni pentru lipsa Regulamentului Intern. Dar inspectorii ITM veniti in control cer intotdeauna sa vada acest document si, daca el nu exista, dispun intocmirea lui de urgenta. 
 
Iar neindeplinirea masurilor dispuse de ITM se sanctioneaza cu amenda intre 3.000 si 10.000 de lei!
 
Dar sanctiunea cea mai periculoasa este ca, neavand regulament intern, ramaneti descoperit in relatia cu angajatii dvs. si va expuneti inutil riscului unor litigii de munca. Instantele pun mare pret pe prevederile Regulamentului Intern, deoarece el are valoare de lege!
 
In lucrarea pe stick Top 3 modele editabile de Regulament Intern pentru HoReCa gasiti modele de regulament intern adaptate profilului firmei dvs.! Gata redactate, editabile si care va apara foarte eficient interesele!  
 

 
3 motive pentru care TREBUIE sa aveti Regulament Intern! 
 
Motivul 1
Regulamentul Intern este, probabil, singurul act din intreaga legislatie a muncii care va avantajeaza pe dvs., angajatorul! 
 
Regulamentul Intern este actul prin care se stabilesc o serie de reguli, in principal disciplinare, aplicabile la locul de munca. Este actul prin care puteti spune clar ce vreti de la angajatii dvs. si sa aveti totodata garantia ca acestia vor respecta dorintele dvs., conform art.39 alin.2) lit.c) din Codul muncii:
 
“Salariatului ii revine obligatia de a respecta prevederile cuprinse in regulamentul intern, in contractul colectiv de munca aplicabil, precum si in contractul individual de munca.”
 
Motivul 2
Regulamentul Intern este un act  unilateral al dvs., al angajatorului
 
 
Nu trebuie sa-l negociati cu nimeni, nici cu sindicatul, nici cu salariatii. Puteti trece in el ce vreti: reguli de conduita, diverse elemente organizatorice, proceduri interne sau dispozitii detaliate privind actiuni precum concedierea, suspendarea CIM, timpul de munca, plata salariilor, concediile.
 
Dvs. decideti. E-adevarat, va consultati cu salariatii sau cu sindicatul, dar dvs. decideti ce reguli impuneti, fara insa ca aceste reguli sa afecteze drepturile salariatilor prevazute in Codul muncii sau in contractul colectiv de munca. 
 
Motivul 3
Regulamentul Intern este aliatul dvs. in rezolvarea abaterilor disciplinare!
 
Codul muncii nu precizeaza concret, punctual, ce fapte constituie abateri disciplinare si acest lucru va creeaza mari dificultati. Totusi, la art.252, Codul muncii va obliga ca, atunci cand emiteti decizia de sanctionare, aceasta sa cuprinda “precizarea prevederilor din statutul de personal, regulamentul intern, contractul individual de munca sau contractul colectiv de munca aplicabil care au fost incalcate de salariat.”
 
Ce faceti daca abaterea disciplinara respectiva nu este prevazuta nici in statut, nici in contractul colectiv de munca? Colacul de salvare il constituie Regulamentul Intern! 
 
 
Nu trebuie sa va redactati singur Regulamentul Intern! 
 
Aveti acum la dispozitie stick-ul Top 3 modele editabile de Regulament Intern pentru HoReCa, care contine modele de regulament intern gata intocmite, care trebuie doar completate cu detaliile firmei, si care respecta in totalitate ultimele noutati legislative:
  
  1. Model de Regulament Intern pentru activitatea de baruri si alte activitati de servire a bauturilor
  2. Model de Regulament Intern pentru activitati ale agentiilor turistice
  3. Model de Regulament Intern pentru hoteluri si restaurante
 
+ BONUS: model de Regulament Intern general 
 
Trebuie doar sa alegeti modelul adecvat si sa il “ajustati” putin, daca exista anumite prevederi deosebite, specifice firmei dvs., pe care le-ati dori inserate in Regulamentul Intern!
 
Avand modelul de RI gata scris, avantajele dvs. sunt evidente deoarece:
  • Intocmirea Regulamentului Intern este un proces laborios si care necesita foarte multa atentie la detalii
  • Regulamentul Intern poate fi folosit in instanta judecatoreasca in cazul unui proces cu salariatul sau inspectorul de munca
  • Regulamentul Intern necesita un nivel ridicat de specificitate in functie de domeniul de activitate 
 
Obtineti chiar acum un model de Regulament intern adaptat profilului firmei dvs.! 
Gata redactat, editabil si care va apara foarte eficient interesele!  

 
 
 
Regulamentul este legea interna a firmei! 
Este o lege intocmita de dvs., in avantajul dvs.!
 
• Regulamentul Intern nu trebuie aprobat de consiliul de administratie
• Prevederile Regulamentului Intern se aplica tuturor salariatilor, indiferent de natura contractului lor de munca si de functia detinuta
• Regulamentul Intern isi produce efectele din momentul aducerii lui la cunostinta salariatilor
• Regulamentul Intern are exact aceeasi putere ca si contractul individual sau colectiv de munca
 
Comandati chiar acum cele 3 modele concepute special pentru activitatea dvs.!
Ele va sunt furnizate pe un stick USB, la pretul de doar 125 lei + 5% TVA!
Denumire produs: Top 3 modele editabile de Regulament Intern pentru HoReCa
Pret: 125 lei + TVA
Format: stick USB
Livrare: curier

 
 
Cu deosebita consideratie,
 
Iulia Stroe
Manager Produs
Divizia Legislatia Muncii
Rentrop & Straton


M.B.

GARANTIE 100%
Nu este nicio problema daca va razganditi asupra achizitiei dvs.!
Primiti toti banii inapoi!

Garantie 100%

Aveti la dispozitie o perioada de 30 de zile in care puteti solicita oricand restituirea sumei achitate.

In cazul in care ati achizitionat un produs fizic, va rugam sa il expediati pe adresa Rentrop & Straton, Bd. Basarabia nr. 256, Incinta Faur, sector 3, Bucuresti. Avem doar rugamintea sa suportati taxa de transport. In cazul unui serviciu sau produs online, e suficient sa ne comunicati intentia dvs. de a apela la garantie, prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021-209.45.45). Banii va vor fi restituiti cu promptitudine fie direct in cont, fie prin mandat postal.

Produsele in format stick/CD functioneaza pe sistemele de operare Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, 8 si 10. Cerintele hardware: 512 MB RAM, 300 MB HDD. In cazul produselor de tip abonament, pentru a vizualiza informatia actualizata la zi este necesara o conexiune la internet in timpul utilizarii.

Formular de comanda

Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE!
Cumparati de 247 Lei si livrarea este gratuita!
Doar in luna noiembrie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 247 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.

Bifati produsul dorit:



Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

termenii si conditiile site-ului!

Produsele achizitionate pot fi vizualizate si online, folosind platforma RS Online, unica in Romania. Veti putea sa va logati imediat ce plata produsului este confirmata in contul nostru.
www.RSonline.ro
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.